پنج شنبه ٠٢ آذر ١٣٩٦
اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 63
 بازدید امروز : 57
 کل بازدید : 83111
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 0.8736
گرمازدگی براحتی قابل پیشگیری است: مقدار زیادی آب خنک بنوشید بخصوص اگر در گرما ورزش می‌کنید. در روزهای بسیار گرم بین ساعت‌های ۱۱ صبح تا سه بعدازظهر حتی الامکان بیرون نروید. حتی‌الامکان زیر تابش مستقیم آفتاب نمانید. پوست خود را مرتب با آب خنک کنید. دوش آب سرد بگیرید. لباس گشاد و به رنگ روشن بپوشید در ورزش افراط نکنید
معرفی واحد

شرح وظایف کارشناس نظارت بر درمان:

-       جمع آوری اطلاعات و آمار مراکز پزشکی ، پزشکان و پیراپزشکان اعم از دولتی ، بخش خصوصی و خیریه

- ابلاغ و اجرای دقیق قوانین ، آئین نامه ها و ضوابط مربوط به خدمات پزشکان و پیراپزشکان و مراکز پزشکی اعم از دولتی و خصوصی و خیریه

-       بررسی و تکمیل مدارک و پرونده خدمات و درخواستهای پزشکان ، پیراپزشکان  و مراکز پزشکی

- نظارت و ارزیابی عملکردپزشکان و پیراپزشکان و مراکز پزشکی فعال در بخش خصوصی و خیریه در ارتباط با دستورالعمل های ابلاغ شده به منظور اجرای خدمات درمانی-بیمه درمانی و تعرفه های قانونی

-       صدورتأییدیه های مربوط به خدمات و درخواست های پزشکان، پیراپزشکان و مراکز پزشکی طبق ضوابط و آئین نامه های قانونی

- بازدید مستمر و بررسی دقیق تاسیسات – تجهیزات و امکانات مورد نیاز مراکز پزشکی ، مطب پزشکان و اعلام نواقص و کمبود هاو تعیین مهلت معین به منظور رفع نواقص آنها

- رسیدگی به شکایات واصله ، تخلفات پزشکان و پیراپزشکان و مراکز پزشکی و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق به منظور جلوگیری از دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و تعطیلی مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی غیرمجاز و پیگیری افراد خاطی از طریق مراجع ذیصلاح

-       تهیه گزارش لازم و انجام سایر دستورات قانونی مقام مافوق

راهنمای ارباب رجوع :

در صورت نارضایتی از یک مرکز درمانی خصوصی اعم از مطب، دفتر کار و موسسه و یا مرکز درمانی دولتی ، موردی را که باعث ایجاد نارضایتی شده است به صورت کتبی با درج شماره تماس و نشانی به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز اعلام نمائید تا مراتب از طریق کارشناس نظارت بر درمان بررسی و پیگیری شود . بدیهی است در صورتی که نیاز به حضور شما و ارائه توضیحات بیشتر نباشد نتیجه بررسی انجام شده از طریق پست یا تلفن اعلام خواهد شد.

مراحل رسیدگی به شکایت به شرح ذیل می باشد :

1-   دریافت شکایت به صورت کتبی

2-   بررسی موضوع توسط کارشناس مربوطه

3-   دریافت پاسخ از متشاکی

4-بررسی پاسخ و در صورت عدم حل مشکل اعلام به مراجع مربوطه (مانند سازمان نظام پزشکی و ... )

منو اصلی

سایت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد